dan..tepat jam 22:12, Cik Suria dari Celcom Broadband yg merupakan tempat aku melepaskan sedikit terkilan dan sakit hati, telah menelefon aku, dan mengatakan bahawa connection Celcom Broadband aku telah dipulihkan semula dan boleh diconnectkan..syukran..

dan untuk pengetahuan semua..aku tak pernah mengalami situasi di mana seorang pekerja customer careline yg seMURNI Cik Suria ni..dia punya berapa banyak kali minta maaf kat aku pun aku tak terkira, dia punya sopan, dia punya care, dia punya bertimbangrasa dan dia punya mengambil berat, aku betul2 SALUTED!! dia siap tanya kenapa aku call guna fixed line sebab nnt kena bayar..dia siap minta no hp aku..tujuannya? untuk kol aku semula nak bagitahu bila Celcom Broadband aku ni dah ok..OMG..ada lagi org sebaik Cik Suria tu sebenarnyakan..

aku tatau sesapa from Celcom Broadband yg boleh reached blog aku ni..tapi, kat sini, kat blog kesayangan aku ni, aku bebetul terima kasih pada Cik Suria yg membantu aku, yg cuba sedaya upaya setelkan queue yg pending melibatkan line Celcom Broadband aku..last but not least, semoga Allah yg membalasnya =)

kisahadique : moral of the story : bayar bil cepat2!!

date Tuesday, November 24, 2009

0 kisahadique.. to “Perihal Celcom Broadband - PART 2”

Leave a Reply: