apa sudah jadi dengan blog aku malam ni? ishh pening kepala aku...ye la..cuba tengok widgeo kat atas tuh..tetiba je users yg masuk blog aku hari ni mencecah 8956 org...dan total 457894..gila la..dan online plak dekat 10 users..uihhh ntah apa yg error yg tak kena pun aku tatau la..dah la line celcom broadband agak moisturizer malam ni..buat jiwa aku kacau jek! tapi kalau tengok Alexa, ok jek cam biasa cam hari2 sebelum ni..erm ntah la tatau apa yg jadik..sistem widgeo ni sama bengong cam kepala aku kot malam ni..pape la... (dah 5 juta kali refresh tau..!!)

dan ladang di atas telah membuat jiwa aku makin kacau..aduhai..kalau nak tahu, kawan FB aku ni masa dia dlm pantang dia agak terkebelakang sket levelnya dr aku..tapi tup tup dah naik keje, dia POTONG aku plak..! sekarang ni dia dah level 30 dan yg buat jiwa aku kacau, duit dia dah mencecah 1juta!! OMG..aku rasa nak pitam...S.O.S

date Tuesday, November 24, 2009

0 kisahadique.. to “Apa Sudah Jadi??”

Leave a Reply: