erm biarlah org nak jemu pun tengok gambar2 aku kat cardiff..biarlah...yang aku tahu aku rindu saat2 tuh sume..lagi2 bulan depan menjelang setahun aku menjejakkan kaki di bumi british tuh..dan raya haji bakal menjelma 3 minggu lagi pun mengingatkan kembali saat2 aku bertakbir di dewan yang disewa di cardiff tuh..walaupun sayu menyambut raya di perantauan tapi happy sgt2..tengok students malaysia berkumpul sembahyang raya, bertakbir..pastu makan2..sangat seronok..tak rasa duduk kat oversea je..

tapi entry kali ni aku bukan nak cerita keseronokan berada di bumi british tuh..cuma aku nak cerita tentang mimpi..sebenarnya malam td aku mimpi 3 org anak saudara aku yg comel2 tuh dah balik malaysia..maksudnya along aku sefamily dah balik dan diorang balik ke rumah aku ni..ishh sangat seronok sebab aku memang dah rindu sangat2 kat diorang tu sume..aku cium si aliyah bagai nak rak..ye la dia kan tembam macam acu nya ni kan..ishh dia punya putih mengalahkan anak mat saleh betul..si alifah cam biasa dia tanak aku..ish alifah ni memang la..dah besar2 pun tanak acu lagi..grRRrr

teringat aku masa pegi sana, alifah dalam 8,9 bulan, skit pun dia tanak kat aku..kalau aku dokong mesti dia menjerit2, menangis bagai nak rak..ishh buruks sangat ke acu dia ni..aku siap pakai tudung nak bagi dia diam tau..grrRRrrrrR tapi dia tetap tamau aku..sedih gak la..sebab aku datang dari jauh nak jumpa dia, belakang dia tanak kat aku.. :(

ni masa kak long tinggalkan aku dengan alifah dalam kereta...menjerit macam apa jek!

tak pe alifah..aligah balik rumah atok nnt, siap alifah acu kerjakn..acu dokong, acu kiss, acu hug dia banyak2...suka tak suka acu tak kira...! haha (baca : saya acu yg baik tau... :P)

kisahadique : boleh tak aku nak request kat org cardiff?? kak long, baliklah 19 & 20 Feb 2010..adik dah mimpi2 rindukan semua tau..

date Thursday, November 5, 2009

0 kisahadique.. to “mimpi..”

Leave a Reply: