inilah antara gambar2 Malam Tautan Mesra dan Jasamu Dikenang SMK Bandar T6 di Hotel Prime City..agak meriah dengan kehadiran hampir 90 % mereka yg sepatutnya..tp staff je yg tak ada, yg aku nampak cumalah Kak Ila, CC..yg lelain aku tak nampak atau mungkin aku tak perasan atau memang diorang tak datang..ada hal kot :)

anyway acara berjalan lancar terutamanya acara mengambil gambar yang tak kira mereka yang tua mahupun muda terlalu excited nak bergambar..tak kira la anak dara ke, mak dara ke, tunangan org ke, isteri org ke, nenek org ke, suami org ke, semuanya terlalu excited nak bergambar..termasuklah aku ni..hehe

gambar2 kat atas ni aku snap dengan antara org kuat kat tempat kerja aku, termasuklah BIG BOSS yang agak sporting walaupun mem besar dia ada kat belakang tuh..hehe yg pakai tudung purple bling bling glamer tuh ustazah tau, sangat meletop da bomb!


aku dah ngantuk so tak larat nak share apa jadi malam td..sok2 aku sambung eh..tadaa..

kisahadique : malam tadi semuanya tak kira anak dara, mak dara, nenek dara, semuanya bergaya abes control ayu glamer..aku je..SEMPOI :)

date Thursday, November 12, 2009

0 kisahadique.. to “Malam Tautan Mesra”

Leave a Reply: