wajah bakal2 pendidik yang berjasa, insya Allah..
from l to r, up to down : son of GKMP Bahasa, Puan Roziah, daughter of Kak Zairul, son of Cikgu Yazif,
daughter of Mama Ita, son of Asheeq and son of Cikgu Yazif..


miss ela..gadis pilihan Malam Tautan Mesra malam tadi..kalau ada anugerah cikgu paling vogue and gorjes, mesti ela menang tau..ni first tme aku tengok ela cantik berskirt..so sweet..kalaulah ela pakai mcm ni pegi mengajar, confirm peratus BI kat sekolah tu meningkat naik..yehaaa..go ela go!


ni sambungan gambar2 malam tadi yg tak sempat aku nak upload..maybe ada gambar yg dah berulang2 aku letak..hehe biarlahkan..ni kan blog aku so sukati aku la nak letak gambar apa sekalipun..tapikan, aku sedihlah tak dapat hamper cabutan bertuah malam tadi..sampaikan hadiah utama, KIPAS pun aku tak dapat tau :( kalau dulu masa kecik2 kalau aku tak dapat hadiah cabutan bertuah mesti aku meraung tau..haha dan kejadian tu berulang..tapi bukan pada aku, pada anak cikgu Yazif yg comel tuh, Amirul..menangis sampai berjurai2 air mata dia tak dapat hamper tau..sangat comel!

DAN...inilah malam terakhir aku bermesraan bersama2 warga T6..sehingga berjumpa lagi..insya Allah..

kisahadique : pagi2 tadi kat tempat keje aku dah menangis kesayuan..seseorang telah meninggalkan aku kerana pergi berkursus..terima kasih akak atas segala2nya.ada rezeki kita jumpa lagi..jangan lupa Feb, 20 ye!!

date Friday, November 13, 2009

0 kisahadique.. to “Malam Tautan Mesra Part 2”

Leave a Reply: