malam ni ada Konsert Seribu Wajah Dato' Siti Nurhaliza di Staium Malawati, Shah Alam..erm aku nak pegi? tak ada maknanyalah..cukuplah satu masa dulu aku pernah menonton konsert DCT ni kat Bukit Jalil..tapi kali ni aku menonton konsert DCT secara live di internet..rasanya ni first time DCT buat konsert dan ada live di internet..

untuk tengok secara live, bayarannya murah, RM15 jek..so enjoy beberapa scene yg sempat aku snap masa tengok konsert ni..walaupun line agak slow (baca : celcom bodohband ni TERLALU bodoh!)

dah macam nurse hospital swasta jek..huhu

ramai jugak yg datangkan...

erm apa DCT tengah wat tu? dia nak keluarkan mata dia ke??
yang kat tengah2 tuh datuk k kalau tak silap..tersenyum2 je dia tengok isteri kesayangan dia perform :)

konsert berakhir...

okeh...konsert DCT dah berakhir..walaupun aku tak dapat tengok full konsert, kurang2nya aku dapat gak la tengok live konsert ni dari internet.. pape pun, aku bangga sebab ada website seperti guild tu..bayaran yang dikenakan pun tak mahal sangat, cuma rm15 jek, kiranya berbaloi la..ye la, nak pegi kl tambang pegi balik dah berapa, nak beli tiket lagi..tinggi costnya..

harapan aku....konsert Anuar Zain pun buat la live gak camni lagi eh??? hehe

date Saturday, November 14, 2009

0 kisahadique.. to “Konsert Seribu Warna”

Leave a Reply: