tak salahkan kalau kita ada impian yang mungkin boleh kita perolehi hanya sekali seumur hidup? erm menjelang hari bahagia aku, aku banyak gak cari, mencari dan mencari sesuatu yang akan menjadi kenangan untuk aku..kalau ikutkan aku ni jenis 'tak kisah' je, sebab aku sedar kemampuan aku..tapi dalam sedar tu, aku masih ada impian yang aku harap dapat termakbul..kat atas ni antara design pelamin yang menjadi impian aku..gambar yang atas ni aku sedut dari blog/photopages mak andam seluruh malaysia..aku tak dapat nak credit kat mereka sebab aku tak amik add diorang, cuma aku betul2 suka dengan design pelamin tu...i adore u guys and thanx!
gambar yang atas ni plak aku snap dari rumah kenduri sedara belah ayah dekat jb..erm tak ingat apa nama taman dia tapi perumahan barulah dan agak menarik struktur pembinaan rumah2 kat situh..bumbung yang tak serupa bumbung semuanya =) erm kalau tak silap aku, pelamin sekarang memang design macam kat atas ni, kat tengah2 pelamin kain dilipat2 macam kipas dan ada bunga ditengah2...OMG! tapi pelamin ni agak penuh dengan bunga, aku tak suka sangat..aku suka sesuatu yg simple but sweets! macam gambar yg atas sekali yg pelamin warna putih tengah2 tu..

erm kena kumpul duit juta2 lagi ni...! untuk merealisasikan impian aku...erm along tanak tolong topupkan untuk adik ke?

date Monday, November 30, 2009

0 kisahadique.. to “impian..”

Leave a Reply: