erm seminggu sebelum cuti sekolah panjang atau sebelum-aku-pergi-dari-sekolah-terchenta, aku dapat big big BIG BIG BIG task from guru media merangkap besfren aku..walaupun dia besfren aku, kerja tetap kerja..apalagi task tu kalau bukan kena design cover Dokumen Panduan Guru..dokumen ni memang akan disediakan setiap tahun utk guru2..nama pun panduan guru kan, so dokumen ni sangatlah penting, bermula dari awal tahun hinggalah ke akhir tahun setiap guru wajib mengelek dokumen ni..

makanya, dengan penuh tanggungjawab, aku-tak-boleh-cakap-terpaksa, aku galas task ni..ala bukan susah mana pun sebab aku dah ada idea dari cover majalah optimis tuh..aku tukar2 sket, tacap2 sket, makanya terhasillah cover seperti di atas..sekali imbas memang sebijik sebijon cover majalah optimis, tapi pada aku, aku nak kekalkan utk tahun 2010 identiti begitu..biarlah cikgu-lelaki-yang-mulut-longkang-tak-suka-design-aku, yang penting aku dah jalankan task aku dengan ikhlas..org lain tak suka, lantaklah sebab GPK1 dah approved..itu dah cukup penting dah..!!

SO..guru media tersayang..mana satu pilihan kalbu? sila PM saya dengan kadar segera.. sebenarnya saya lupa nak sedut cover di atas ke pendrive yg diberi pinjam itu..huhu jangan marah ye guru media tersayang =P

kisahadique : erm seseorang telah reveal sesuatu..dia cakap, 1st impression dia terhadap aku setahun yg lepas, aku ni SOMBONG...ishh ye ke aku ni SOMBONG?

date Sunday, November 22, 2009

0 kisahadique.. to “Cover Dokumen Panduan Guru”

Leave a Reply: