erm inilah kerja aku dikala dilanda kemurungan..kemurungan yang memerlukan hiburan dan FarmVille ni telah mencapai standard untuk mengatasi kemurungan aku..sangat terhibur bila berladang ni tau, hilang segala keletihan kat tempat kerja, ketensenan asik dibebel..haha

sekarang ni aku level 28 dan telah dikejar dekat oleh en. tunang aku..dia sekarang level 26..tapi hopefully lambat lagi la dia nak kejar sebab dia kan sekarang ni asik2 bizi je kat tempat kerja..so masa untuk dia ber'farmville' terlalu limited..haha tapi camne pun, aku SANGAT jeles dengan ladang dia yang well-organized!

Ladang En. Tunang..

sangat jeles dengan ladang en. tunang yang bebetul well-organized..kalau sebelum ni dia tak berapa bizi, leh la aku minta tolong dia susun aturkan semula ladang aku, tapi sekarang ni...huh! dia tak akan ada masa nak wat kerja gila menolong aku susun atur ladang aku tuh..hehe baik abg wat keje lain kan... :P

INI LADANG SAYA!!

erm ladang aku pun apa kurangnya kan, well-organized jugak apa.. (baca : untuk mengambil hati sendirik...) cuba tengok, banyakkan baby elephant kat ladang aku tu? hehe memenuhi segenap lapisan ladang tau..nasib baiklah free gift baby elephant dah tadak, kalau idak mesti ramai yg bg as gifts dan ladang aku pun penuh sesak..anyway, mekasih pd yg bagi baby elephant ni dulu :)

kucing hitam? erm walaupun tak baper suka kucing, tapi comel plak kucing yg 5 ekor tuh..dia jadi jaga..erm rumah 2 tingkat tuh..jangan jeles tau, harga rumah 2 tingkat tuh mencecah ratusan juta ringgit tau..hah?? erm tetiba teringat kat kokak nur islamiah kat puchong tuh..

mbekk..mbekk..alemak! teringat plak kat bakal SIL aku bila tengok kambeng2 tuh sumer..fyi, en. tunang aku dgn bakal BIL aku, selalu ejek bakal SIL aku tuh kambeng..kenapa? mokcik pun tatau :) pastu sekarang ni plak bakal SIL aku tu bejalar kat 'kandang'..kat ne??

erm.. kat sebelah umah aku ada tanah lapang yg sangat luas yang kalau buat swimming pool olimpik confirm lulus tau..tanah lapang tuh dah penuh dengan semak samun, pokok jati, bunga kantan, pokok ru, pokok pisang, binatang buas, liar, buaya, biawak, katak, penyu, kura2, cipan dan sewaktu dengannya..erm kalau aku usahakan tanah lapang tuh sama cam aku usahakan farmville ni, mesti lagi berbaloikan??

SESAPA YG BAIK HATI TU, BAGILAH GIFTS KAT SAYA...hehe

kisahadique : ada sesapa sudi menjadi neighbour aku?? sila la add aku as neighbour :))

date Friday, November 13, 2009

0 kisahadique.. to “FarmVille on Facebook”

Leave a Reply: