aku bebetul tak ada mood hari ni..since pagi tadi aku tak ada mood..ntahlah aku pun tatau kenapa, mungkin aku bangun tido pagi tadi pada arah yg salah kot..patutnya bangun pada arah kanan, ni aku bangun pada arah kiri, tuh la pasal jadi bengang whole day..dan apa yang buat aku rasa bingung plak? erm malas nak cakap pape, tapi aku rasa hari ni memang bengang dan bingung..!erm lagi satu, perlu ke aku buat sesuatu ke atas blog ni seperti aku buat beberapa tahun dulu? aku sangat bengang dengan apa yang jadi dan aku tak suka dengan apa yang jadi...ni tempat aku, hak aku..aku tak pernah pun kacau org lain, even since tahun 2003 aku start berblog, aku tak pernah kacau org lain..tapi org lain plak =(

ARGHHHHHHHHHHHHH!!!

kisahadique : mylin smsed me - dia bgtau semoga pengorbanan kita selama ni diberkati dan diredhai Allah, kita dah banyak berkorban utk org lain..ye..aku dah banyak berkorban utk org lain, aku cuba korbankan hati dan perasaan aku demi org lain, TAPI..pernah org lain tuh hargai aku?? sikit pun tak, malah aku dikeji, dikata, dibenci dan segala2nya...ya Allah...

date Friday, November 27, 2009

0 kisahadique.. to “Bengang dan Bingung..!”

Leave a Reply: