i just bought new lappy bag yesterday...yahOOoooOO! beg yg aku idam2kan sejak dua menjak ni, akhirnya menjadi milik aku..sangat seronok, sangat gumbira, sangat excited..memang dah lama aku mencari2 beg camni gaya, tapi susah sgt la..kadang berkenan di hati, regenya beratus plak, ada yg murah tak kena plak dengan kehendak hati aku..tup tup semalam masa dok jalan2 dgn en, tunang kat Sunway Pyramid, aku terjumpa plak beg idaman ni..grrRRR

harga sebenar beg ni lebih kurang RM69, pastu dok bargain dgn abangla kat kedai tu (baca : sangat pelik, sekarang ni kedai komputer pun abangla keje..) makanya dpt la RM55..agak mahal jugak, tapi dah nak punya pasal, so aku grabbed je la..lagi tunggu lama2 lagi barah jadiknya..hehe lagipun en. tunang cakap ok, aku pun amik je la..

aku amik warna MERAH..huhu kalo RedMummy tengok mesti dia suka kot :)

kisahadique : sangat lambat nak menanti gaji bulan ni..aku dah pokai :(

date Monday, November 9, 2009

0 kisahadique.. to “New Lappy Bag”

Leave a Reply: