sangat seronok..tak tahu camne nak cakap, camne nak luahkan..aku cuma mampu nyatakan ribuan terima kasih pada seseorang ni yg sudi mengingati aku..dia cam tahu2 jek aku memang tengah nak cari kain sifon yg cantik..tup tup sekali aku dapat..free plak tuh..syukran..syukran..

erm aku rasa tak sabar nak hantar tempah baju ni ke auntie maggie..baju ni nanti aku nak guna bila nak berkunjung ke rumah sedara mara en. tunang aku..hehe aku dah siap dapat tudung tau..tudung yg aku jual tu, sekali aku tengok match plak dengan kain sifon yg dapat tu..apalagas..aku amik la satu tudung tu..tokei tudung pun nak cantek kn..


aku tak leh nak reveal kain ni jelas2..nanti dah tak seprise..nanti en. tunang nampak jelas dah tak beshlah..hehe pape pun, million thanx to mylin for this lovely kain :) beli kat ne ek? huhu lokasi TERPAKSA dirahsiakan..

kisahadique : mylin dearie..thanx so much..nnt kalau ada rezeki, kita carikan utk akk plak eh..

date Monday, October 19, 2009

2 kisahadique.. to “terima kasih..”

  1. mylin
    October 20, 2009 at 3:04 AM

    Trima kaseh kmbali....ni sebagai ingatan paling suci untuk adique yg sudi berkongsi ilmu IT...

    Reply
  1. AdIQuE
    October 20, 2009 at 5:13 PM

    erm :) kita tolong mana yg kita tahu jek..bukan besar sgt pun pertolongan tu..hehe

Leave a Reply: