sejak kebelakangan ni celcom sangat mengecewakanlah..! service dia sejak dua menjak ni memang so BAD! aku ni duduk kat tengah2 bandar kluang dan sekarang ni plak dok kat tingkat atas rumah aku..so apa lagi masalah celcom ni sampai paling koman aku dpt 5.20 mb jek? pastu kejap2 dia jadi gprs la edge la..tak ke menyakitkan hati?? setiap bulan aku tak pernah missed nak bayar bil tau..!

niat di hati aku memang nak potong, tp memandangkan aku terikat rantai besi dengan celcom bodohband ni 1 thn setengah, so aku tak dpt la nak potong ayam..tengoklah kat atas tuh..itu kali ke15 aku dok connect, dok disconnect tau..sangat hampeh dan sengal..!! tak kanlah service still nak dok upgrade je kot..since raya tau service dia lembab!!! rasanya bukan aku sorang yang dok komplen service celcom ni, tp rata2 user celcom ni kn..?

tak ada ke staff celcom yang jengah sini? kalau ada, tolonglah aku merayu sangat2 ni...merayu yang dah tak tahu keberapa kali dah ni..tolonglah tip top kan service korang..jangan nama dah gah, korang layan customer korang camni dan service macam tahap cipan..!!

kisahadique : aku takkan meroyan mcm ni kalau service celcom tip top..!

date Thursday, October 29, 2009

0 kisahadique.. to “celcom bodohband!”

Leave a Reply: