arini whole day aku buat blog tour..macam2 blog aku kuar masuk..jye la sekarang ni kan tengah musim raya, musim org wat open house, so aku pun dok berayalah ke blog tu sumer..seronok plak tengok blog2 org lain, tengok visitors yg ramai, coments yg banyak, dapat new ideas, new products in market, new accessories etc etc etc..tapi sekarang ni aku paling suka beraya ke wedding's blog dan online shop blog...prof. photographer pun apa kurangnya..

let me list down some blogger yang aku pegi beraya whole day ni..

Online Shoppe
Sulam Qistina - Kain2 Sulam dari Bukit Tinggi
Smiley Bear - Cloth Diaper
VIP Phone Numbers - Nice hotlink number
Greenback Store - Crocs shoes
Busana Masarrah - Busana Muslimah
Amooreadganu - Facial Product Amoorea
Batik Sutera - Exclusive Batik Sutera
Puteh Boutique - Scarf, Tudung etc
Ainz EShop - Scarf, Ahawl, Tudung, Blouse etc
Bengkulein Shop - Shawl
Terengganu Silk - Sutera Terengganu
Shanaworld - Handbag, Makeup, Perfumes
Butik Gadis
- Nice Shawl, Shawl's Pin
Be Happy When Online - Shawl, Blouse, Perfumes
Hijabis Lovers - Hijab, Shawl

Wedding
Kerja Kahwin Design & Collection - Wedding Planner, Hantaran etc
4weddingku Blog - Wedding Planner, Hantaran
Jemari Kreatif Design - Hantaran, Flowers Decoration, Hampers, Event Goodies
One Stop Wedding Centre - Hantaran, Gifts, Decor etc ( i like this blog....)
Djariarts - Wedding Planner
Lace&Beads - Lace, Beads, Hantaran
Rosenani - Wedding Crafts, Gifts

Photographer
En. Tunang ( i like.......)
Kakifoto
AJ Photography
Digital Syndicate
Atukphotography
Stillwahdi
Mohd Razali

ekceli banyak lagi blog yg aku pegi beraya, but since my lappy ni cam sengal sket n celcom bodohband yg agak lembab gaban, jadinya aku hilang mood..banyak sebenarnya blog yg menarik sgt2 especially blog for wedding and photographer..why wedding and photographer? i'm eager to know about these two types of blog because my big day coming soon...

kisahadique : erm lelaki kalau merajuk lagi teruk kn.. :P

date Monday, October 12, 2009

0 kisahadique.. to “Blog Tour..”

Leave a Reply: