minggu lepas aku telah diminta tolong (baca : disuruh) oleh seseorang yg agak besar gak jawatan dia kat tempat keje aku tuh utk buat banner Rakan Muda..poster ni sempena projek Rakan Muda yang bakal dianjurkan oleh tempat keje aku minggu depan..erm beria2 seseorang tuh minta tolong (baca : suruh) aku watkan..demi tugas, demi tanggungjawab, aku siapkan juga..dan alhamdullilah akhirnya siap..

aku bagi seseorang tuh 2 contoh banner dan terpulang pd dia nak pilih yang mana satu..tp aku consider yang kedua tuh :) why? hehe sebab sangat cantik, menarik dan tertarik..bila betul2 dah siap jadi banner, mesti meletup punyakan..terima kasih sayang..i will be right here waiting for you..

erm ikutkan, inilah cita2 aku sebenarnya tau..aku kalau leh nak kerja yang setiap hari menghadap komputer semata2 membuat kerja grafik yang macam ni..memang aku minat dan suka sangat2..tapi..bukan rezeki aku :( sampaikan banyak ilmu PSD ni yang aku dah lupa..sangat malang..

kisahadique : adakah kita seorang yang malang jika tidak dapat mengejar cita2 kita selama ini?

date Saturday, October 24, 2009

3 kisahadique.. to “Poster Rakan Muda”

  1. mylin
    October 25, 2009 at 1:56 AM

    Yesssss...betul. yang kedua lebih menarik...
    .....adique mmg kreatif.....tapi sabo yer diq...suatu hari nanti msti dapat jugak rejeki keje berkaitan ngan bidang yg adique minat tu....Amin...

    Reply
  1. adique
    October 25, 2009 at 9:05 AM

    thanx mylin..mylin pun suka yg kedua ke?

    erm yg kedua tuh en. rizqa yg tolng watkan..huhu
    dia dah byk tolong kita..tak dapat bayangkn kalau dia tak ada :(

    insya Allah..akk doakan kita eh..

    Reply
  1. mylin
    October 25, 2009 at 11:57 PM

    mestilah...

    Reply

Leave a Reply: