hari ni whole day aku hanging out with someone..kitorang kuar since 11 am until 5 pm..penat gila..ye la kitorang dah lama tak jumpa, kalo tak silap almost 1 or 2 years tau disebabkan halangan keluarga komitmen masing2..ye la dia kerja kat KL aku plak kat johor..jauh tuh kalo nak jumpa selalu..lagi2 sejak aku dah terikat ni, lagilah terhalangkan..

memula kuar pegi basten beli tiket klg-kl kul 4.30 pm..pastu pegi kluang mall konon2nya nak tengok movie, belakang kalu tadak cerita yang masyuk..malas nak pikir2 banyak kitorang pegi brunch kat secret recipe..aku order singapore laksa + apple kasturi dan si dia tuh order macaroni with chesse prawn + chocolate blended..sambil makan borak sakan la..nak snap picture pun lupa..juz dapat sekeping gambar aku dan sekeping gambar si dia..


pas dah kenyang2 tuh, pegi shell isi minyak dan kitorang ke air hitam melayan blues..haha si dia cari barang skit nak bawak balik ke kl..memang penat sakan tau..kuar masuk kedai tu, kuar masuk kedai ni..erm cuaca plak panas memang syok la kitorang melayan blues :)


pas dah setel kitorang gerak balik ke kluang dan singgah jap kluang parade nak cari barang lain..kat kluang parade aku grab dvd Adobe Photoshop yg available utk vista..kan wan saifuddin bising laptop dia tak leh install ADP kn, so aku beli la..dah cari2 aku pun hantarlah si dia ke basten..erm quite sad la sebab si dia nak balik dah..entah bila lagi kitorang nak jumpa pun aku tatau..kalau nak hanging out lagi, maybe before kenduri kendara aku next year..dia ajak aku pegi pulau2..insya Allah..

take care my dear :)

kisahadique : sapa si dia? hanya tuhan yang tahu....

date Sunday, October 11, 2009

0 kisahadique.. to “hanging out with someone..”

Leave a Reply: