this colour scheme i grabbed from other blogshop..this scheme suitable for kain ela, shawl, tudung's blogshop to do a colour reference..

erm ada sesapa tahu tak mana nak dapat colour scheme ni?

date Wednesday, October 21, 2009

3 kisahadique.. to “colour scheme...”

  1. adique
    October 21, 2009 at 10:35 PM

    hidup dalam kegelapan lebih indah dari hidup penuh dengan warna warni??

    Reply
  1. mylin
    October 23, 2009 at 10:36 AM

    Ooooo tidak...tidak....! tanpa warna dunia tidak berseri....banyak nikmat n faedah drp warna yang Dia cipta untuk kita......
    ...Nak dpt skim warna tu....
    1. g kedai kain...
    2. g kuil hindu...
    3. g kedai bunga
    4. Nikmati keindahan alam...kat....jom kita cari tempatnye...
    5. g jer galeri seni kita.....ada banyak....

    Reply
  1. adique
    October 23, 2009 at 1:34 PM

    cikgu seni dah bukak kitab dia :P

    erm memang betul tanpa warna tak berseri hidup kita ni kan..ishh bayangkan irg yg buta warna tu..kesiannya dia..

    dedulu kita suka warna kuning je tau, tp sekarang dah makin bertambah..kita suka gak warna merah, hitam, putih, pink...hehe

    Reply

Leave a Reply: