tatau camne aku nak cakap..cuma aku rasa sedikit cemburu..aku tahu cemburu tu tak elok, silap haribulan boleh jadi bahan gaduh, boleh mencetuskan perang dunia ke-3 atau mengeruhkan keadaan..tp sebagai manusia biasa, sebagai wanita yang mempunyai perasaan, aku ada sedikit rasa cemburu...

mungkin sebab dia lelaki, makanya dia kurang memahami aku ataupun dia saja2 buat tak paham..wallahualam..cuma..kalau akulah kan..aku takkan tergamak atau kalau boleh nak elakkan memperlihatkan sesuatu atau membuat sesuatu yang boleh wat org lain marah atau cemburu..mungkin itu hasil kerja dia, memang aku admit, kerja dia SANGAT bagus, aku BENCI ADMIRE dengan kerja dia, aku sendiri tak sangka dia seHEBAT itu, aku terlalu BANGGA mempunyai si dia yang seHEBAT itu...cuma......(harap dia paham.....atau dia memang tak pernah paham..!)

kisahadique : itu cemburu ke??

date Saturday, October 10, 2009

0 kisahadique.. to “aku cemburu ke?”

Leave a Reply: