minggu ni leh dikatakan minggu stress...rasanya bukan aku sorang jek tp kwn2 tmpt keje aku pun merasai benda yang sama gak..minggu sakit jiwa..sampaikan nak makan, bersembang, bergossiping pun tak menyempat...ni sumer sebab esok..!!

aku plak seminggu dua ni memang bizi dan agak kelam kabut..ekceli aku tgh bizi wat persiapan yang penting2 menjelang my big day..memang lah kalo diikotkan lebih kurang 3 bulan dan 3 minggu lagi, tapi aku rasa mana yang penting aku kena setelkan cepat! aku tanak buat last minute, pas tuh aku plak yang pengsang...huhu untuk photographer, alhamdullilah sumer dah setel insya Allah..tuh sumer aku serahkan pada en. tunang..dan aku tahu dia akan mencarikan photographer yang terbaik in town untuk bakal isteri dia ni..haha mana tak nya kan, semata2 photographer punya pasal kitorang gaduh 3 jam..hehe tp sumer dah setel..to en. razali, nnt shoot cantik2 mantap2 eh? kita buat outdoor kat sawah leh tak?

pasal mak andam plak, kul 9.15 mlm ni aku akan ke butik mak andam tuh..hopefully sumernya ok..aku tanak reveal baper banyak baju aku pakai, baju apa aku pakai, solekan apa aku nak, tema apa aku nak..biarlah rahsia..tanak kecoh2 mcm certain org tu..ishhh...bgtau kat cni pun dah kira macam kepoci kan aku ni..haha tapi yang paling penting, less is better! lepas kawen nnt banyak duit yang aku dan en. tunang nak gunakan..so kena berjimat cermat..ni mak andam yang ketiga aku survey dan maybe this is my last choice!

dan malam ni gak aku kena siapkan fail panitia yg orglainlepastangantanakbuat dan jugak siapakan soalan final exam PSV kertas 1 form 2..erm soalan tuh dah setel tinggal nak print je jap lagi then sok hantar reso kat office dan bila dah siap nak kena stapler..aku kena buat cepat2 sebab paper PSV ni hari jumaat ni..arghhhh...!!

kerana stress??

pastu aku kena siapkan sijildramatahunlepasyangorglainpunyakeje..! memang aku marah, tapi nak wat camne kan..aku sedar sapa aku ni..tahun depan aku tak ada lagi, padan muka diorang sume..

STOP!!

date Tuesday, October 27, 2009

0 kisahadique.. to “arghHHhhhhHHhh....!!”

Leave a Reply: