entry semalam aku ada bagitahu pasal cita2 aku yang sebenarnya nak keje yang menghadap komputer 24 jam semata2 membuat kerja grafik, multimedia etc kan..erm kalau tak dapat jadi graphic designer, tapi dapat jadi lecturer yang mengajar subject multimedia pun dah bersyukur dah..hujung bulan ni aku mengharap sesuatu..insya Allah..pape hal aku bagitahu nanti eh..

entry kali ni aku nak share beberapa graphic yang tak seberapa masa aku kat univ dulu..masa last year tu aku ada final project utk subjet Multimedia Design TIV 3083..erm grouping final project..antara rakan kongsi gelap aku, shidah (she already become a mommy last week..), sue (coming soon become a mommy..), aditya (indonesian boy), ayie (m.i.a) and me..our group named evo5..

My House

Living Room

Kitchen

Hall

dalam evo5 tuh aku jadi multimedia editor, shidah sebagai video producer, sue sebagai sound producer merangkap model video, aditya selaku executive producer (baca : ketua samseng kumpulan) dan ayie sebagai graphic producer.. apa beza antara multimedia producer dengan graphic producer? itu, next entry akan aku jelaskan..untuk kali ni aku juz nak share beberapa gambar yg aku wat..for me these pictures are so memorable..

Bedroom

Bathroom

kitorang wat Let Learn English (My House) e-book for 3-6 years old children..this e-book contains a very educational lesson about how to learn english especially on how to spell and pronounce all the things that has in the house..apa yang ada dalam rumah? macam2kan...first kita ada living room, kitchen, hall, bedroom and bathroom..dan ada apa dalam bilik2 tuh sumer? haa itu la yg e-book kitorang akan ajar...bebudak akan diajar mengeja dan menyebut setiap perkataan tu..very interactive and educational e-book.. :)

T.O.I.L.E.T = don't forget to flush after you used it..!

dan, fyi, group evo5 antara the best group in our kelas tau..kitorang dapat awards from our lovely and kind lecturer, Assoc. Prof Dr. Norshuhada Shiratuddin..antara awards yang kitorang dapat..
  • Best Project Development
  • Best Interface Design
dan, fyi lagi..interface design tuh sapa lagi yg buat kalau bukan aku..huhu alhamdullilah..berkat belajar bertahun2, restu mak ayah dan geng2 bas sekolah yang baik hati , sempoi dan sekepala.. kalau geng evo5 tuh tak ada, tak menjadik gak projek e-book ni..alamak! nanti mesti ada yg cakap aku ni riakkan?? erm aku tak riak, tak ada niat langsung pun nak menunjuk, cuma rasa nak berkongsi jek..lagipun, ni blog aku kan..so pepaham je la..

kisahadique : segala tok nenek gambar tu aku lukis sendiri tau, then scan, after that open with Adobe Photoshop and plays with colour.. dah siap segalanya aku serah tugas seterusnya kepada boss dan sekutu..i love doing this!!

date Sunday, October 25, 2009

0 kisahadique.. to “Multimedia Design TIV 3083”

Leave a Reply: