alhamdullilah bisnes kecil2an aku nampak membuahkan duit :) bukanlah untung riban2 yang aku harapkan, cukuplah dapat kepuasan diri dan sedikit perbelanjaan utk masa depan aku..aku ikutkan memang suka nak bukak bisnes ni, tapi tak ada rezeki..kebetulan pula en. tunang aku pun ada minat dan keinginan yang sama..erm doakan rezeki kami agar impian kami bukak bisnes termakbul..insya Allah..

along aku dari cardiff ada sent emel smlm..dia suh aku beli mannequin utk dipakaikan tudung yang aku jual..memang niat di hati aku nak beli mannequin tu masa kat jalan TAR lastweek, tapi..entah ek..dah syok2 amik stok, tetiba aku lupa..tokei kedai yg aku amik stok tuh dia kata leh dapatkan dari kawan dia dalam rm45-50..erm memang nak, tp pikir2 balik, patut ke?

kadang2 rasa patut, sebab aku tak ada model..memanglah si fatin tuh sudi, tapi agak payahlah..ye la kalau dia ada kat rumah, leh la aku minta tolong, tapi kalau dia tak ada kat rumah?? aku gak yg kurang comel ni nak kena jadik model..argHHHhhhHHHh..

so, ada sesapa sudi carikan atau dengan berbudi bahasa, bersopan santun..yang sudi hadiahkan aku stunning mannequin tuh? kui kui kui

mannequin kat atas tu grabbed dari ebay..buat masa ni kalau nak bid 18.99 pound..erm along kata kalau leh pos, dia memang nak belikan untuk aku..erm..pos je la..hehe tp rasanya bila dah sampai mesia 'cik senah' tuh, mahu harga dia dah mencecah ratusan ringgit..kesimpulannya, heii orang malaysia, sila belikan saya mannequin itu...!!

date Saturday, October 24, 2009

0 kisahadique.. to “Stunning Mannequin..”

Leave a Reply: