erm aku berangan2, bermimpi2 basah untuk menyediakan t-shirt kolar berwarna kuning untuk pakcik2 dan sepupu2 yg rapat dengan aku sempena majlis aku yg bakal tiba nanti..ala bukan banyak pun, dalam 20-25 helai je..erm diorang tu semua kan nanti kena jadik orang kuat badang pada hari tersebutkan, so, kalau bagi t-shirt mesti diorang akan terlebih rajin skit kot =P

tapi ni semua masih dalam perancangan lagi..aku pun baru sekali usha kedai yang leh dapatkan t-shirt warna kuning ni dan boleh buat sulam pada baju tersebut..kedai tu tak lain tak bukan, kedai Cikgu Budin a.k.a cikgu mate masa aku tingkatan 1 yang garang gila makan org tu..hehe..kedai dia, Al-Amin kat tepi sungai Mengkibol, sebelah kedai makan Syed Dolah tu..maaf ye utk bukan org Kluang kalau tak tahu..ekceli semalam aku dah jumpa cikgu Budin tu, dan ada la deal2 sikit dengan dia..ada t-shirt yang aku berkenan, warna macam yg kat bawah ni, tapi kuning cair lagi laa dan ada stripe hitam kat hujung lengan dan kolar dia ..erm t-shirt tu rm19.50 dan siap sulam 2.5' harganya sehelai jatuh rm22.00..cikgu Budin cakap harga tu dah siap diskaun, dah siap bagi harga anak murid dah..haha..pada aku macam mahal lagi je...
kalau rm22.00 x 20 helai = rm440.oo...arghh boleh botak aku kan..mana nak bayar mak andam lagi, nak bayar photographer lagi, nak bayar cupcakes lagi, nak bayar kad lagi, nak bayar button badge (dlm perancangan) lagi, nak bayar susu lampin lagi, nak tukar duit lagi..erm makanya, ada sesapa tak yg tahu kat mana2 yg leh supplykan t-shirt yg macam kat atas ni dengan harga yg kalau boleh bawah rm20.00??

atau, ada sesapa yg sudi nak sponsor? haha muka tak malu kan...tak la tak minta sponsor, tapi rezeki Allah mana kita tahukan..kot2 terbuka pintu hati sesapa yg nak belanja aku kan, tup tup sok masukkan duit dalam bank dan bagitahu.. "nah! ni duit buat tempah t-shirt.. mudah2an majlis berjalan lancar..insya Allah.." masya Allah, kalau la ada =)

nak tempah ke tak..nak tempah ke tak..nak tempah ke tak..

date Saturday, December 12, 2009

0 kisahadique.. to “Yellow Plain Collar T-shirt”

Leave a Reply: