semalam aku, en.tunang dan fatin bergerak ke Batu Pahat untuk berjumpa dengan tokey cup cakes..kitorang berdeting @ Old Town White Coffee around 1pm..aku datang lewat 10min and dah minta maaf kat Kak Alice a.k.a Tokey Cupacake B'licious sebab lewat skit, lagipun masa tu hujan dan en.tunang agak mengantuk..kesian dia sebab lepas setel berbincang dia terus nak balik ke Shah Alam..

gambar from cuppacake b'licious

aku tanak reveal banyak2 cuma kitorang tempah kek untuk hantaran kitorang..aku tempah cup cakes utk en.tunang yg ala2 kipas-susah-mati team dia dan dia tempah cupcakes untuk aku yg bertemakan Garden Theme..erm cupcakes yg en.tunang nak bagi tu tak dapat nak bayangkan sebab kak Alice tu kata she will do the BEST deco and design..so kitorang berdua give her fully 110% trust...! aku percaya kak Alice akan berikan service yg terbaik utk kami =) cupcakes requested by en.tunang tu agak lain dari yg lain, tu yg tak dapat nak dibayangkan..ishh very da seprise ni dan melampau tak kalau aku bgtau aku tak sabar nak tunggu kek ni??

gambar from cuppacake b'licious

lepas tu aku tempah gak cupcakes utk main table around 20pcs + transparent box..erm sangat cantik, menarik dan tertarik tau..camne design cupcakes tu? erm hanya kak Alice dan adik dia je yg tahu..dan aku tahu kak Alice akan buat yg terbaik utk aku..insya Allah..dan aku masih KIV kek utk wedding cut cake ceremony dan door gift iaitu decorated cookies for my BFF dan sedara mara..tengah berkira2 sama ada nak order ke tidak...ishhh dah pening ni..


gambar from cuppacake b'licious

so, sesapa yg berminat nak tempah cupcakes ni yg tinggal around johor - kluang, batu pahat leh la kol kak Alice ni atau jengah blog dia yg sangat menggiurkan pandangan mata aku dan en.tunang sampaikan kalau boleh segala bagai jenis cupcakes ni kitorang nak order..klik here

kisahadique : kak Alice, kita tolong promote cupcakes akak..kita tahu akak dah glamer, tapi kita nak glamerkan akak lagi..erm lagi satu, kita pinjam gambar cupcakes dr blog akak tau dan love to discuss with u yesterday, sis :)

date Tuesday, December 22, 2009

0 kisahadique.. to “Persiapan #2 - Cup Cakes”

Leave a Reply: