ni cerita lama yg aku tak berkesempatan nak share kat sini..sebulan atau 2 bulan yang lepas aku berangkat ke KL atas urusan open house umah mysis kat puchong tu..erm keesokannya aku, en.tunang, fatin dan bakal SIL pegi jenjalan ke Sunway Pyramid..pas dah penat2 jalan tu kitorang singgah makan kat Popeyes..ingatkan tak sedap..sekali makan...perghhhhhhhhh!!

erm ayam dia still tak leh lawan KFC but still dalam selera aku lagi la dan yang paling aku tak leh lupa ialah whipped potato dia.. uishh SANGAT sedap sampaikan aku rasa cam nak order lagi je..nasiblah makan dengan en.tunang, kalo makan sendiri mahu aku tapau bawak balik..haha dengan en.tunang kena la cover skit..hehe..gambar yg besar kat atas tu nasi ayam ordered bu en.tunang tapi aku yg dok perabiskan...hehe

so, sapa yg agak2 terliur tengok gambar2 tu sumer except gambar aku, silalah berkunjung ke Popeyes @ LG2.45 Sunway Pyramid atau kalau rajin jengah ke website Popeyes ni..110% korang takkan menyesal dan tersenyum kekenyangan...

gendang gendut tali kecapi..kenyang perut suka hati =)

date Tuesday, December 22, 2009

0 kisahadique.. to “Popeyes @ Sunway Pyramid”

Leave a Reply: