Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

erm kita sumer mesti pernah terasa kan..erm tak kira terasa dengan apa keadaan pun, sama ada perkara kecil ke perkara besar ke, sedih ke gembira ke, kita pasti akan terasakan..erm aku juga mempunyai rasa yang sama..terus terang aku bagitahu, aku cukup terasa sekarang ni..terasa dengan mereka2 yang cukup rapat dengan aku..aku tak perlukan sesiapa pun untuk mengiakan dirinya ataupun menidakkan dirinya..

kisahadique : aku akan terus menanti dan menanti dan menanti...

date Monday, December 7, 2009

0 kisahadique.. to “Rasa Apa??”

Leave a Reply: