rabu sampai jumaat lepas aku dan fatin beronggeng ke kl..ish beronggeng apa plak..aku ke kl atas urusan masa depan dan hanya mereka yg tertentu sahaja yg tahu..aku tanak reveal lagi kat sini sebab belum confirm lagi dan bila dah selesai semuanya aku akan ura2kan hebah2kan kat sini..insya Allah dan doakan yg terbaik utk aku eh...AMIN

setelah selesai urusan aku di Shah Alam yg telah ditemani oleh en.tunang tersayang (terima kasih byk2 kat en.tunang sebab sanggup tunggu aku dan dia masuk keje lewat pd hari tersebut ), kitorang bergerak ke tempat keje dia..sebelum dia melepaskan aku utk mengambil fatin di CNI dengan kete dia dan bertemankan 'GPS', dia bagi aku makan kenyang2 dulu kat Ani Sup Utara..setelah usai makan, dia pun mula setting 'GPS' utk aku dan berharap agar aku lulus keluar dr tempat keje dia ke CNI..

ni masa aku dah berjaya mengambl fatin di CNI dan melepak di SACC Plaza..ini pun mengambil masa dekat baper jam nak kembali semula ke tempat asal en.tunang meninggalkan aku..aduhaii..'GPS' salah setting ke ni? plan nak ke Subang Parade belakang kalu aku jalan mana ntah kena bayar tol 2x pastu tup tup keluar semula kat depan CNI...huhu pastu nak pegi Tesco Extra tak jumpa parking, nak pegi Giant terlajak..last2 set nak pegi SACC pun terlajak sampai 3x..apa ni 'GPS' dah rosak laaa!! kali ke-4 aku berjaya jumpa parking SACC dan kitorang sapedek kat Nando's..

pas dah kenyang2 dah pegi ngurat2 kitorang tatau nak wat pe..ye la sementara nak tunggu en.tunang abes keje kul 6 punyalah lama, so aku lenjan kete dia pusing2 , tup tup aku ternampak Tasik Shah Alam dan kitorang singgahlah..dengan harapan leh lepak kat tasik sambil menghirup udara segar walaupun langit kelihatan cemburu dengan kami..rasanya tak sampai 10 min duduk kat situ, langit dah runtuh memuntahkan hujan..sekali turun takde warning tau, kedebushhhh berlari anaklah aku dengan ayu berbaju kurung...grrrr

erm tak lama pastu aku terus ke tempat keje en.tunang..dia sangat tak percaya aku leh sampai kat tasik tu tau..haha sampai kat tasik tu sume secara tak sengaja tau, lagipun aku ingat2 lupa jalan kat situ..beberapa tahun yg lepas kan aku selalu deting dgn en.tunang kat shah alam kan
pas dah amik en.tunang, kitorang gerak ke Tesco sebab nak survey henpon..tapi tak beli pun pastu jalan2 pusing2 sampai kat food court en.tunang dah tak bergerak dah..sebab apa? apa lagas..dia nak tengok final bola sepak Malaysia vs Vietnam..erm nasib baik menang kan..tahniah tahniah...

erm dah siap2 makan apa sume, kitorang pun gerak balik ke Puchong Prima..dengan harapan kedatangan aku ke KL tu diberkati dan dimakbulkan oleh Allah..AMIN

kisahadique : thanx to mysis sebab sudi menumpangkan aku dengan fatin kat umah dia..erm en.tunang juga tidur kat umah mysis..

date Friday, December 25, 2009

0 kisahadique.. to “Jalan2 Bersama en.Tunang”

Leave a Reply: