erm aku memang benci menunggu...minggu ni je dah banyak kali aku menunggu tau! memang betul orang kata penantian suatu penyeksaan..bukanlah kata seksa kena dera ke apa, tapi seksa zahir tau..penat tau menunggu ni, semuanya serba tak kena jek...arghhh!

so, sambil2 aku menunggu sesuatu yang tak pasti tu, aku dok berkebun, apa lagi kalau bukan farmville kat FB tu..erm dengan pokok bunga yang kembang berwarna warni tu je la penawar sakit hati aku menunggu...tengok pokok2 tu warna merah, pink, kuning, terhibur sket la..tapi sejak dua menjak ni, broadband agak mengecewakanlah, nak tunggu nak main farmville ni ada la makan setengah jam! ishhh ada aje benda yang menyakitkan hati aku kebelakangan ni tau..rasa cam nak makan budok jek!

erm dah la baik aku tido kan dari nak pikir benda2 yang menyakitkan hati aku ni..mudah2an dengan tido dan bangun sok pagi, hilang lah segala duka nestapa aku ni..
kisahadique : kadang2 dengan blog ni je la aku boleh menyampaikan sesuatu utk seseorang itu..

date Tuesday, December 1, 2009

0 kisahadique.. to “Farmville Aku...”

Leave a Reply: