erm sebenarnya aku tengah serabut menyiapkan kerja yg aku risau ntah aku boleh siapkan dengan cemerlang atau tidak..dah la lappy ni makin lama makin moisturizer..aduhaii aku dah lemah ni..biarlah benda lain nak rosak, mouse ke kipas ke janji lappy kesayangan aku ni janganlah diapa2kan..hidup dan mati aku ni tau..grrr tapi kalau leh tanak pape pun yg rosaklah, semuanya amat bernilai bagi aku...

erm selepas dinasihatkan oleh en.tunang supaya banyak2kan bersabar dan dapatkan rehat yg secukupnya, makanya aku stop utk petang ni dan akan sambung lagi malam ni..sekarang aku dalam mode bergumbira di hujung petang ahad..petang2 ni makan megi sedap tak? muhahaha

oh ye...tadi dalam paper utusan ada cerita mengenai balasan yg tuhan telah turunkan kepada seseorang yang bernama Natrah kerana masa dia belajar dahulu dia telah buat 'jahat' pada 2 org kawan perempuan dia..masya Allah..Allah bayar cash terus kat dunia ni tau..tu yg aku bgtau kat entry sini, apa yg kita buat pada org lain, nanti Allah akan balas tau...takutnya aku..aku tanak jadi macam tu..aku yg kena macam tu ada la..huhu nnt bila senang, aku scan eh citer tu..

kisahadique : erm aku nak minta maaf pada semua kawan2 aku, saudara mara, adik beradik aku, termasuk en.tunang aku yg kalau selama ni aku banyak menyusahkan diorang..lebih2 lagi dengan adik beradik dan en.tunang...aku ni insan yang tak sempurna, banyak kekurangannya..tapi, aku merayu, tengoklah sedikit kebaikan yg pernah aku taburkan dahulu..dikenang sikit pun jadilah...

date Sunday, December 13, 2009

0 kisahadique.. to “Mood di Petang Ahad...”

Leave a Reply: