memandangkan hari ni cuti walaupun sebenarnya dah hampir sebulan aku bercuti, aku telah dikenakan kerahan tenaga..huhu erm ekceli hari ni kena dok mengemas kertas2, surat2, sampah2, kad2 dan ntah2 pape yg kalau disimpan mahu cecah bangunan 3 tingkat...erm 2,3 ahli keluarga aku ni ahli muzium negara, termasuklah aku..kertas2, surat2, kad2, kotak2 dan sampah2 yg dah makan tahun, masih disimpan sehingga kini..tak percaya ke? percayalah sebab aku masih ada lagi kad bestday sewaktu aku berumur 15, 16, 17, 18 tahun sehingga ke sekarang ni..kad raya pun sama, aku still ada lagi simpan kad2 raya yg kengkawan aku bagi, ex-boifren bagi, ex-musuh bagi, secret admirer bagi...hahaha paling lama yg ada rasanya masa aku form 1..uishh makan belas tahun tau :P

yang paling buat aku terperanjat dan terharu adalah kad dr seseorang..punyalah dah lama sampai aku dah lupa rupa2nya depan kad tu, ada tulis sesuatu yg aku sendiri tak sangka..erm umum tahukan aku baru bertunang pertengahan tahun ni kan? erm dan korang jangan tak tahu sebenarnya aku dah lama ada 'tunang' tau..haha ni kawan aku nama dia ZULHABRI orang kedah kalau tak silap..dia pernah bagi aku kad raya yg bertulis 'Tunangku Tersayang'...grrrr kalaulah en.tunang aku sekarang ni tahu (eh..bila dah baca entry ni tahu la dia kn )

erm nanti bila dah agak2 free aku akan scan beberapa kad2, surat2 cinta tu sumer eh...lala memori lama mana boleh kita lupakan kan...kot satu hari nnt leh la aku tunjuk kat anak2 kat cucu cicit aku nanti..hehe mesti sangat syahdu gitu

date Friday, December 25, 2009

0 kisahadique.. to “Operasi Mengemas..”

Leave a Reply: