erm aku bersyukur ke hadrat Ilahi atas segala kurniaNya selama ini..walaupun kadang2 aku tergelincir juga menyesali nasib diri ni, tapi sekurang2nya aku bersyukur sangat2 hari ni sebab insya Allah segala2nya selesai mulai saat ini dan aku harap sangat2 lepas ni tak ada lagi '.....' yg akan mengganggu hidup aku dan mengganggu mimpi aku.. mungkin '.....' akan mengganggu pandangan mata aku sebab ada insan2 yg kononnya tunjuk baik nak berbaiklah kononkan..tapi persetankan semua itu..yg aku tahu, aku dah lepas dari segala2nya dan aku mohon segala2nya akan bertambah baik...AMIN

harap segala2nya sudah selasai mulai saat ni..aku dah penat berfikir, dah penat menangis, dah penat menyesali diri dan aku dah penat semua2nya..cuba kebenaran saja masih belum direvealkan lagi dan aku harap satu hari nanti Allah akan tunjukkan siapa sebenarnya yg jujur dan siapa sebenarnya yg hanya nak menhancurkan hidup aku...insya Allah..harapan agar semua doakan kebahagiaan hidup aku..AMIN

kisahadique : walaupun banyak keje, aku masih boleh tersenyum hari ini..hehe

date Saturday, December 12, 2009

0 kisahadique.. to “Alhamdulillah...semuanya selesai =)”

Leave a Reply: