erm menjelang hari bahagia aku awal tahun depan, semua org termasuk sedara mara, kawan2 dok tanya cuti ke masa tu..ye la sebab kenduri aku seminggu selepas sambutan raya cina iaitu pada 20 Feb 2010..masing menyalak menyergah cuti ke masa tu..aduhaiii aku yg pening tau.. seingat aku, kalau dah cuti sampai hari selasa dan tambah rabu cuti peristiwa, khamis dan jumaat pasti akan diberikan cuti berganti..dan alhamdulilah, aku baru je lepas tengok website PPD Johor dan pekeliling mengenai cuti perayaan ni telah dikeluarkan oleh pihak Kementerian Pelajaran Malaysia..

so..untuk mereka2 yg ada anak yg bersekolah yg dok bising2 cakap tarikh tu sekolah la apa la itu la, sila lihat image di atas..kalau tak nampak lagi, sila klik untuk pembesaran macam gajah..erm itu bagi yg bersekolahlah eh..tapi kalau untuk ibu2 bapa2 semuanya adique nak bergoyang yg kerja swasta atau kerajaan selain cikgu, aku masih tidak pasti lagi...huhu

so...nantikan 19 & 20 Feb 2010

date Saturday, December 26, 2009

0 kisahadique.. to “Cuti Raya Cina”

Leave a Reply: