erm tajuk sengal aku ni..aku betul2 tak larat malam ni arini dan tak tahu aku larat atau tidak sok kat sekolah..aku dah lemah sesangat dah ni..tp aku gagahkn jugak diri aku sbb nak tolong fatin siapkan folio sejarah dia, aku nak topup dan nak type surat utk kadet polis tuh..aduhaii..buku rekod yg aku bwk balik tuh pun aku tak daya nak buat..sok kat sekolahlah aku wat ek..lgpun kan sabtu ada LDP so leh anto ari sabtu kan..

aku dah lepak.... ZZZzzZZZzzzZZZzzzZZzzzZZZzzzZZZzzzZZZZzZZZZzzzZZZzz

date Thursday, April 23, 2009

3 kisahadique.. to “Whats A Man Without A Woman”

  1. Ad Rifza
    April 24, 2009 at 7:06 AM

    Moga Allah berikan kekuatan untuk kita terus berkhidmat..Insyallah...Kerja juga suatu ibadahkan..

    Reply
  1. patik
    April 24, 2009 at 8:52 AM

    man without women = NOTHING

    Reply
  1. AdIQuE
    April 24, 2009 at 5:29 PM

    insya Allah ad..setiap hari pegi keje tuh la yg selalu kita doa..moga segala apa yg kita wat selama ni diberkati Allah... :)

    man without women = NOTHING = :)

Leave a Reply: