la ni kul 4:31pm aku still ada kat sekolah lg..apa aku wat kat sekolah kan ptg2 ni kan..tak reti nak balik ke? ishh kalo leh balik, dr kul 1:50 aku dah balik tau..takde keje la aku nak stay kat sekolah ni sampai lama2 tau..ekceli setiap selasa aku guru bertugas jaga kawat kaki kadet polis..next week diorang ada pertandingan dah so minggu2 terakhir ni aku kena komited la kn..kata nak jadi cikgu yg cemerlang gemilang terbilang kan..kui kui kui (-:sengih:-)


ekcelikan skrang ni tgh excited nak berposting tau..asal ada free je aku mesti nak post something interested something new..memula ni excited la dah lama2 nnt malas la aku..cam blog yg lama2 tuh bila tiba malas memang bersawang la blog tuh..

erm nak bgtau lg..aku syukur sgt2 keje mural panitia bahasa melayu dgn panitia geografi dah setel..lepas seminggu aku dengan anak murid aku kelas 3 Arif berpulun wat, akhirnya arini genap seminggu setel sumer keje2 tuh..dengan tenaga abes, duit abes..argghhh aku dah tak pk apa lg dah, janji keje tu dah siap..aku tak bawak cam pingu aku plak kalo idak leh aku snap gambar mural tuh..nnt la sok aku snap ek..

disebabkan tadak gambar mural dgn gambar bebudak berkawat kaki, aku letak gambar ni je la eh..
hehe layan tuesday blues..

date Tuesday, April 14, 2009

0 kisahadique.. to “penat..”

Leave a Reply: