Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku
Membayangkan Pahit Manis Berlaku
Entah Siapa Yang Tahu

Mungkin Nanti Kau Jua Merasakan
Berdepan Dengan Kata Menyesakkan
Takkan Tugumu Kebal
Tiada Pertimbangan

Keheningan Malam Membangunkan
Kepayahan Jiwa Meluahkan
Andai Kau Jujur Memahami
Tiadaku Menjauhi

Dan Kisahku Yang Masih Panjang
Menambahkan Berat Yang Memandang
Lantas Ku Pendam
Ku Putuskan Biarlah Rahsia

Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya
Hentikan Kata Kata
Bertulangkan Dusta

Pernahkah Kau Bermimpi Seketika
Berada Di Tempatku

aku bukanlah peminat setia si tuan punya lagu ni..tp aku agak sukalah kebanyakan lagu2 dia..since lagu aku cinta padamu lagi aku dah suka kat lagu2 dia..biasalah lagu dia kan lagu meleleh2 punyakn..lagi2 lagu cahaya cinta tuh..perghh memang betul2 bercahaya tau..saje je dok paste lirik lagu ni kat sini sbb td aku tgk tv cenel 180 dia tgh nyanyi lagu ni..lama sey tak dengar lagu ni..

Semakin Aku Hidup Dalam Cinta
Tiada Kuasa Mampu Menghalangnya

ye..semakin aku hidup dalam cinta si dia, tak ada satu kuasa pun yg mampu menghalang kami..melainkan kuasa Allah swt..kuasa yg satu tu je aku tak mampu lari..kuasa yang satu tu je aku redha dengannya..tp selagi si dia perlukan aku selagi si dia teguh dengan cinta dia pada aku, selagi tuh lah aku akan berpegang teguh pada cinta kami..aku tanak cam dulu2 lagi..cukuplah apa yg dah jadi pada aku sebelum2 ni..sumer ni mengajar aku menghargai sebuah hubungan..cuma satu je aku harap pada si dia sekarang ni..tolong realisasikannya..

date Friday, April 17, 2009

0 kisahadique.. to “biarlah rahsia”

Leave a Reply: