arini aku dengan mak ayah makan kat luar..cam biasalah ayah tuh kalo nak makan kat luar mesti nak pg kat SDS kan..pastu nak makan bubur salmon dia, mak plak bubur ayam dia..hehe aku plak arini tukar menu..kebiasaannya aku makan mee hoon tomyam tp kali ni aku order chicken udon mee..sedap ar..kicap + black pepper..air plak kitorang ber3 minum air masak jek..hehe save bajet ke? taklah..kitorang bukan save bajet tp kitoang nak mengelakkan minum air manis dan sejuk..hehe..total kitorang makan plus mak amik kek kecil rm33.70, aku bayar rm20 dan balancenya ayah yg bayar..hekhek

ni selepas kitorang kekenyangan..

aaaaa....luasnya mulut ayah...masuk lalat nnt tau..

kisahadique : erm napa si dia malam ni diam jek kan? dia penat sgt ke travel ke melaka? dia suka wat aku risau..sejak 2,3 minggu ni aku selalu risau pasal dia...

date Saturday, April 25, 2009

0 kisahadique.. to “makan luar..”

Leave a Reply: