apa kaitannya tajuk kali ni dengan hidup aku ni ek? erm nak kata bestday somebody tak jugak, nak kata mak ayah balik tak jugak sebab diorang baru nak balik 17 April..erm napa ek? apa kaitan 12 April ni dengan aku ni ek?

okeh..sebenarnya 12 April ni bad day untuk aku..ya Allah..aku rasa tarikh ni betul2 tarikh yg buat aku gila sgt2..aku tatau cane nak cakap tp tarikh ni betul2 buat aku rasa nak mati tau..aku tak pernah rasa seteruk ni rasa sejatuh ni..aku tatau apa lagi ujian Allah nak bagi kat aku..tp kali ni aku betul2 jatuh..dah la duduk sorang tak ada teman tak ada kawan pastuh dapat dugaan sehebat ni..

nazirlazir
awk..kenapa dengan hubungan kita ni?
kenapa dengan hubungan kita ni awk?
awk..kenapa mesti jadi camni?
kenapa mesti jadi camni awk?
awk..

date Sunday, April 12, 2009

0 kisahadique.. to “12 April”

Leave a Reply: