gambar ni aku copeklagidariblogakakaku..wah wah banyaknya kinder bueno mak bawak balik ni..nak berjual ke balik kluang nnt..aku harap dalam banyak2 tuh ada la utk aku bang 5,6 kotak eh..hahaha pastuh cam nmpk ada teh wangi jek yg kotak wane ijo tuh..ni betul2 bersopping ni tau..takpe la cam aku bgtau dlm post lepas, sekali seumur hidupkan nak jejak kaki kat kota london tuh..sementara berpeluang ni bek bagi perabis duit..haha cam aku pg aritu juz bwk €100 jek tau..tak puas membeli belah tau..arghhh

erm la ni aku tgh dok nunggu mak ayah balik..aku tanak tau dia balik dengan sapa naik kete apa..yg aku tahu aku nak mak ayh cepat2 sampai kat umah..cukuplah 3 minggu aku ditinggal sendirian..td aku baru sudah sental bilik air..nasib pas makan b4 sental bilik air tuh aku dah jirus clorox ke dinding bilik air tuh..so td aku sental dengan mudahnya..agak putih kilat berseri la bilik air aku tuh..

so sekrang ni aku dok tunggu mak ayah sambil online2 perabis duit and sambil tgk wonderpet..
wonderpet wonderpet kami datang..apa yg penting?kerjasama..apa yg penting?kerjasama..
ekceli banyak buku2 latihan budak yg aku perlu tanda..tp skrang ni cam malas sket la..nnt ptg kang la baru aku nak tanda..banyak sgt buku yg nak ditanda tau..sumernya buku karangan..ish malas tahap gaban sekarang ni..dahlah kat sekolah bz la ni kat umah pun nak bz gak ke? tak sanggup la makcik..

ni dah nak kul 3 la plak..kul 4 kang anak murid aku yg semalam aku pg makan kat umah dia ajak aku pg bestday party umah dia..erm nak pg ke tanak ek..dia dah beria2 ajak aku datang..tp aku la ni tgh tunggu mak ayah balik..kang kalo aku pg mak ayah sampai kunci umah tadak pd diorang..kang sian plak kena tunggu kat luar umah..cane ek..tp kalo tak pg umah dak hazlin tuh sian plak sbb dia dah mengharap aku datang umah dia..ishhh susah jugakkan jadi guru kesayangan ni..haha guru kesayangan ke aku ni? selalu kena dera kena buli kat sekolah tuh ada la...

kisahadique : aku sebenarnya benci, tak suka dengan keadaan sekarang ni..aku tak suka dengan org tuh yg makin rapat dengan keluarga aku..ye mungkin benda tuh dah lama dah, dah jadi sejarah hitam dah, tp aku tak suka..sebenarnya aku perlukan kejujuran semua org..tp syg...mmg dia dah tadak pape dgn aku, aku pun dah tadak apa urusan dgn dia, tp dia patut sedar keadaan sekarang ni..sebenarnya dia leh elak utk jauh dr keluarga aku..tp??ada ek lelaki camtuh kan??

date Saturday, April 18, 2009

0 kisahadique.. to “balik kluang”

Leave a Reply: