huk huk huk..arini aku kurang sihat..memang betul2 kurang sihat..laptp ni pun baru ni aku on..td kat sekolah aku tak sempat nak on..sebab byk sgt benda yg aku nak setelkan..dahlah ramai cikgu cikgi tak datang, so relief pun byk la dpt kan..memula aku dok sebok setel dak2 kadet polis then kena relief plak, then jaga dak kadet polis lagi then pg ngajar lagi..aduhaii berat sungguh keje aku ni kan..harap2 besarlah pahala aku utk arini ek..

ptg td plak aku pegi beli jambul biru utk dak kadet polis tuh..aku beli 5 jek..tukar utk koperal aisyah and utk sarjan aziemah..then lagi 3 utk sesapa yg tak ada jambul lagi..memula aku pg kedai cina kat depan tabung haji lama..sekali aku tanya satu jambul tuh rm10.90..perghhh mahal nak mampus ar..mintak kurang pun setakat dapat rm10.00 jek..phuiii..kedaung tul.then aku pg kedai kat tmn idaman plak..sekali aku usha rege dlm rm7..kira kurang rm3 tuh dah besar dah..then aku minta kurang, tokey tuh bg rm6 for 5 pcs..ermm sok aku kena claim ke GPK KOKO..bulan ni banyak wit aku habis utk sekolah 'tercinta' aku tuh..hahaha cinta lah sgt kn..


okeh aku nak pg makan dulu..lapar sgt dah ni..dr jauh bau yg sungguh enak..mak memang besh..masak lah apa pun, masakan mak lah paling hebat di dunia..pegi lah sejauh mana pun, makan mak paling hebat..sayang mak..muahhh

date Thursday, April 23, 2009

0 kisahadique.. to “huk huk huk”

Leave a Reply: