View this movie at cultureunplugged.com

ni aku nak share something..erm sedih gila bila aku tgk video ni..erm rasa geli pun ye tp rasa sedih dan kesian melebihi segala2nya..

erm sebab tuh selama ni bila aku makan walau kat mana pun aku tak pernah makan tak habis..biarlah org nak kata aku ni kuat makan ke apa ke janji sisa makanan aku tuh org len tak makan..aku tak sanggup nak tgk org len makan sisa makanan aku tau..si dia pun tahu bila makan dgn aku..lagi2 kalo makan kat kfc ke apa, kalo 2 ketul, 2 ketul tuh la aku makan bagi abes..aku tanak org len makan sisa makanan aku..ishh tak sanggup aku..

padanlah selama ni ayah selalu cakap..makan bagi abes jgn membazir..bersebab ayah cakap camtuh kn..tp td si dia cakap kalo aku makan tak abes dia nak tolong abeskan..hehe sayang gak dia kat aku kn..

pape pun..tolonglah bersyukur dengan apa yg kita ada selama ni..

date Thursday, April 16, 2009

0 kisahadique.. to “chicken ala carte”

Leave a Reply: