semalam pas balik dari ldp aku lepak jap kat umah, then kira2 kul 4.30pm aku kuar pg kluang mall..kat sana cikgumate aku menanti..erm memula niat tanak kuar duit skit pun, sekali dah nampak macam2 banyak plak aku beli dan belah..uwaa teruk betul nafsu berbelanja sakan aku ni kan..tp buat masa ni aku tadaklah kemaruk nak berbeli belah barang yg mahal nak mampus yg agak tak relevan..beli make up ke handbag ke kasut ke yg harga beratus2 tuh..uishh idaklah aku mampu..aku sedar diri aku ni yang masih bergantung pada mak ayah..haha



aku mampu snap tiga gambar je yg aku dok beli semalam..gula tuh 50 biji rm3, buku rujukan tuh rm14 kot, then 2 cd game for psp tuh rm10 + aku suh install ke psp rm3..pastuh ada lagi tau..aku pegi photostat utk karangan sok rm4, makan dengan mak ayah kat sds rm20..ehh apa lagi ek? rasanya jejak rm60 - rm70 semalam aku dok beli dah belah la..tp dah lupa..ishh cik kiah ni pelupa la plakkan..

utk gambar cd game for psp tuh jgn salah anggap plak tau..psp tuh aku dah citer sapa yg bagi..and casing dia pun include sekali hadiah dari si dia tersayang...si dia yg belikan aku psp tu pastu dia nak sentap plak bila aku dok gian main game tuh..jgn salahkan kita yek..dah tahukan kita ni hantu gamekan..

date Sunday, April 26, 2009

0 kisahadique.. to “beli dan belah..”

Leave a Reply: