malam isnin merupakan malam paling malas paling tak suka aku tau..bukan sebab tak leh tido ke tak leh apa, cuma malam isnin ni aku dah tensi sebab sok nak sekolah..ishh sok nak sekolah ke nak keje ek? hehe sama la dedua pun..td dok pulun tanda buku2 karangan budak 2 kelas..aduii naik pijo mata aku ni menanda tau..yg kelas RK tuh okeh lg, ni nak tanda kelas D naya aku tau..pape pun aku dah selamat menanda buku yg banyak gilak tuh..

la ni aku tengah nak print SKT..nak kena submit every monday kan..tp nampak gaya aku cam malas je malam ni nak print so nampak gaya gak sok je la aku print and aku submit ari selasa je la..haha memang dasar pemalas..dah la post mortem 4 kelas aku tak hantar lagi.org len dah siap hantar dah, tinggal aku je..dasar pemalas! opss bukan malas cuma tuh bukan kelas aku..tp disebabkan aku ni seorang guru yang baik, akan aku wat esok dan akan aku cuba submit esok..

2,3 hari ni si dia selalu msg yg agak mengharukan aku..dia kata dia rindu sgt2 kat aku..tp aku rasa cam ada something jek sebenarnya..

yang, abg syg syg sgt2 yang.. abg akn lakukan apa saja tuk ms dpn kt yang..
00:37:41 19-04-2009


erm..what to say?

date Sunday, April 19, 2009

0 kisahadique.. to “malam isnin..”

Leave a Reply: