ni entry sengal aku sebelum aku disconnect line broadband utk arini..aku banyak keje nak kena wat..aku nak siapkan SKT, nak siapkan senarai budak2 kawat kaki dan nak buat2 sebok sebelum aku beradu dan menjadi sleeping beauty with brain..skrang ni aku tgh dok sebok donlod dan install something yg aku rasa agak menarik..aku dah install StickyPad utk window..erm dia utk wat memo tuh..bendanya biasa jek cuma interface dia wat aku tertawan..dan skarang ni aku tgh donlod iColorFolder..apa kebendanya tuh tunggu sat lagi lah aku citer ek..aku pun tatau apa benda tuh yg aku tahu dia leh wat folder korang berkaler2..contohnya folder kaler merah for important manner, orange for blabla, yellow for blabla..haha aku pun tatau la..tungu donlod dan aku install baru aku tahu apa kebendanya tuh..

aku dapat sumer benda ni kat kuriee ni..memang banyak informasi kat blog ni..aku dah follow blog ni dah lama dah cuma skrang baru aku berkesempatan jadik follower dia..kalo nak carik something new, jengah2 la blog tuh..memang menarik tertarik dan penuh informasi..

so entry jangan baca aku ni panjang plakkan..aku juz nak share some pictures buat tatapan umum..sebabnya cam biasalahkan..malam ni kan malam isnin..so MONDAY BLUES la aku ni..kwang kwang kwang..napa mesti ada malam isnin ek? kalo terus selasa kan besh sebab aku tak payah pegi sekolah, aku jadi pengiring dak2 kawat kaki kadet polis..depa kan masuk pertandingan kawat kaki GO kat SMKSAJ..

ni kasut from london..clarks..along belikan utk ayah..dok tersadai kat rak telefon..kasut tuh kat tingkat bawah, tingkat atas ada telefon umah..hehe aku nak tengok sampai kurun mana kasut tuh tersadai kat rak tuh eh..hehe

ni pun from london..mak cakap ayah beli ponpon ni (aku tatau nama dia..ohh honkan?) kat carboot kat umah along tuh..tujuan dibeli? aku tak pasti..ayah nak jadi bai roti kot..

ni plak frame cantik + jam from SKTM1 atau nama besh dia, Sekolah Tengku Mahmood 1..aku dapat masa aku jadi VVIP Anugerah Sri Murni kat sekolah tuh..uishh aku dok kat atas pentas bersama2 GB, KS Kaunseling, YDP PIBG dan NYDP PIBG tau..sapa sangkakan..

gambar paling menarik..haha sejak2 mak balik dr london ni, kain baju yg tergantung tak lipat makin banyak..hehe jangan marah..sila abaikan pape yg selepah kat sekitar ampai baju tuh..biasalah bilik tinggalan alongkan..

entry jangan baca aku berakhir kat cni..aku mungkin akan kembali malam esok kalo aku rajin sebab sok malas nak bawak laptop pg skolah sebab sok kelas penuh..aku kan guru cemerlang lagi baik..alaa kalo org len tanak iktiraf aku guru cemerlang pun takpe janji aku tahu kemampuan aku..kan izzu kan? kan dali kan? hehe aku tahu diorang ber2 tuh slalu skodeng blog green aku ni..takpe takpe..aku okeh dgn diorang dan diorang pun okeh dgn aku..yg betul sekarang ni aku tak puas hati dgn -tut- kat sekolah aku tuh..kenapa?? dia telah mempergunakan aku..kesian aku..aku tahu aku ni org bawahan yg tak punya apa, tp janganlah wat aku camni..janganlah main kerah2 suh aku wat assignment/final project bini dia..memang dah tahap dewa melampau tuh tau..cukuplah aku dah tolong selama ni...CUKUP....

kisahadique : izzu..agak2 awk abg kesayangan awk baca tak blog org ni? kalo dia baca agak2 awk dia pecat org tak?

date Sunday, April 26, 2009

2 kisahadique.. to “jangan baca”

  1. Ad Rifza
    April 27, 2009 at 1:18 AM

    Cukuplah..hehe..sabo yea..org atasan mmg camtu..tak faham sgt org bawahan ni..hmmm

    Reply
  1. AdIQuE
    April 27, 2009 at 7:05 PM

    ye la ad..yg diorang tahu kerah kerah kerah..tp tak pernah tanya kita ok ke tak..yg penting keje nak bg siap..lagi2 nak kena siapkan keje bini dia..huh!!

Leave a Reply: