ni gambar kepenatan balik dari taklimat td..td ada taklimat mengenai P1NCH..Program 100% Celik Huruf..erm penat tul..dah la jap lagi nak jaga dak kadet polis berkawad..penat tul dah tak larat sangat dah ni..dah la malam td tido lambat sbb dok prepared P&P arini..

erm dahlah banyak sgt keje nak kena wat..balik umah nnt kena cergas siap2kan keje sampai siap..kalo tak siap naya jek aku kena marah nnt dgn Ketua Panitia..ishh ada sapa tak yg sudi nak tolong aku siapkan sumer keje tuh? yg baik hati mehlah tolong aku..

erm sekarang ni geng2 aku tgh dok bincang pasal alat muzik..penggunaan alat muzik yg mana yg haram..kan kalo alat muzik bertali haramkan..contohnya gitar, organ, piano, biola..ermm haram terus ke penggunaan alat muzik tuh? yg aku tahu dia jatuh haram terus bila muzik yg dimainkan boleh melalaikan atau melekakan pemainnya..erm nnt la aku tanya lagi pada yg lebih mahir..

date Tuesday, April 21, 2009

0 kisahadique.. to “kepenatan..”

Leave a Reply: