yahoo..tadi aku dah selamat di'observe' oleh GKMP..tp 1 subjek je, subjek moral..yg subjek bahasa melayu GKMP tak dapat nak obersve sebab dia ada meeting..ishh aku dah prepare kemain sekali dia tak dapat datang plak..tensen tul aku..ni mesti next week plak kena observe..malas plak aku nak kena standby bahan2 yg menarik..dengan set induksi lg, penerangan lg, kesimpulan lg..arghhh tensennya aku..

pape pun aku harap observation subjek moral aku td cemerlang..kui kui kui..aku cuak gak masa kak ila a.k.a GKMP observe tuh tp bila tgk anak murid aku bg respon yg baik dan penuh dengan sumbang saran aku rasa tadak masalah kot..cuma aku kekurangan bahan edaran la..tak terpikir plak nak photostat bahan edaran utk bebudak tuh..erm cuma yg wat aku sakit hati sorang student aku tuh si hariharan tuh..ishh banyak mengarut dr nak belajar..grrrr

ni buku rekod aku utk subjek moral td yg di'observe'..nmpak tak signature tuh?
GKMP la yg sign, menunjukkan dia dh dtg observe aku..


pastuh td pg plak ada pelancaran mentor-mentee, tunjuk ajar ku sifoo..! haha program mentor-mentee ni melibatkan student form 3 & form 5 shj..setiap seorang guru akan dapat 5 atau 6 org mentee a.k.a anak-anak..anak-anak tuh plak terpulanglah samada sumer lelaki @ sumer pompuan @ campur2 cam rojak..aku plak dapat 2 pompuan dan 4 lelaki form 3..

1. zulkarnain 4.fazlanizam 2.mohd afiq 5.halimah 3.mohd fahmi 6.nor afiqah

ye ye ye ye..td mak kol..rupa2nya malam ni flight dia kul 1.00am dan insya Allah dijangka tiba sok malam..tp aku tak dapat nak fetch mak sebab ari sabtu aku ada xm MEDSi kat SSAJ la..erm mak cakap tak pe tak fetch dia sbb kalo tadak pape kakak yg hntr mak balik sabtu tghr tuh..erm akhirnya setelah 3 minggu aku ditinggalkan sendirian, mak ayah nak balik dah..seronoknya..tetiba rasa rindu kat london tuh..nak tempek gmbr masa aku honeymoon kat sana aritu la..jangan bernannnnh mata ye..

date Thursday, April 16, 2009

0 kisahadique.. to “selamat di'observe'”

Leave a Reply: