bukan nak menayang rupa, tetapi nak menayang watermark yang dah berminggu aku request dari en.rizal..akhirnya malam ni dengan pujuk rayu akhirnya aku berjaya memujuk dia, dan dia secara paksa rela menyiapkan juga watermark yang simple but cute! segala reka letak, font, warna font dan butterfly idea en.rizal..aku setakat bagi ide sikit2 je..dan inilah hasilnya..TERIMA KASIH EN.RIZAL...

so, buat masa ni, aku akan menggunakan watermark ni sebagai watermark segala tok nenek gambar2 aku..no more watermark dedulu lagi..yahhh yahhh dah ada kemajuan walaupun dah hampir 6,7 tahun aku berbelog..haha mungkin agak ketinggalan zaman, sebab aku tengok sana sini belog memasing ada watermark yang mabeles dan gojes..tapi takpe, biar berlambat2 dari tak ada langsungkan...so, ada sesapa yang nak suh en.rizal buatkan watermark? hehe doposen!!

date Thursday, April 22, 2010

2 kisahadique.. to “Watermark Buatan En.Rizal..”

  1. NomborSebelas
    April 22, 2010 at 12:49 AM

    comelnya watermark :D


    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    Reply
  1. AdIQuE
    April 22, 2010 at 6:01 AM

    hehe tenkiu...setelah berminggu2 request baru la dapat...dan hasilnya, memuaskan hati =)

Leave a Reply: