hari ni tanggal 15 April 2010, bermakna sorang2nya kakak aku menyambut hari kelahirannya buat kali ke 17..opss ye ke ni? kalau dia 17 aku ni pulak berapa? beza umur aku dengan dia 3 tahun dan ini bermakna umur aku 14 tahun ke? uishh baru form 2? rupa2nya selama ni aku sebaya dengan budak2 yang aku dok mengajar la ek selama ni..huhu cikgi sebaya dengan anak murid..

macam biasa setiap kali ulang tahun mesti kita nak wish2kan..aku pun tanak la ketinggalan, lagipun kat belog dia, dia bgtau tak ada lagi org dok wish apa ke dalam belog apa ke aku tak hengat..ala kalaulah boleh, aku nak bagi ucapan ulang tahun dia live kat buletin tv3 tau tak pun kat radio era ke apa ke..erm takpun paling busyuk nak bagitau kat karam singh walia untuk aduan rakyat ..tapi semua tu tak menjadi kenyataan..hanya dalam belog aku yang tak seberapa ni je la mampu aku wishkan..

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu

Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa

Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita

Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu

Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan

Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

semoga Allah panjangkan usiamu Kakak, semoga Allah memberkati kehidupanmu bersama suamimu Kakak, semoga Allah merahmati hidupmu Kakak, semoga Allah memewahkan rezekimu Kakak dan semoga Allah melimpah ruahkan rezekimu Kakak..tabahkanlah hatimu dalam menghadapi segala dugaan dan rintangan yang pernah, yang sedang dan yang bakal kamu lalui Kakak..sesungguhnya Adikmu ini amat menyayangimu Kakak..



kisahadique : bila nak open table popeye's? hari tu adik tak de la masa awk potong2 kek....bulan 5 nnt eh..

date Thursday, April 15, 2010

3 kisahadique.. to “Allah Panjangkan Usiamu..”

  1. joegrimjow
    April 15, 2010 at 8:35 AM

    jangan lupa 20 april
    heheheee

    Reply
  1. adique
    April 15, 2010 at 10:00 AM

    wahh 20april ulang tahun en.joe ye? insyaAllah.. =D in advanced, salah ulang tahun =]

    Reply
  1. cHiQuE CoMeL
    April 15, 2010 at 12:17 PM

    tenkiu tenkiu... tenkiu jugak ngan gambo cropped tuh hahaha :))

    Reply

Leave a Reply: