ini merupakan pelamin anganku musnah indah yang gah berdiri tak roboh pun tatkala aku bersanding di atasnya..mungkin pada pandangan orang lain simple je pelamin2 ni, tapi pada aku, inilah antara pelamin impian aku..sebulan dua sebelum bernikah, aku survey berapa banyak bridal's blog, bridal's magazine semata2 nak dapatkan idea pelamin indah..erm cari punya cari punya cari, akhirnya aku dapat..mungkin tak 100% yang aku inginkan, tapi dah cukup bersyukur dah..


ini merupakan pelamin yang tak berapa pelamin sangat..erm senang cerita ala2 tempat duduk indah gitu..pelamin biasanya ada pentas lampu2 bagai apa semuakan..tapi walaupun tak ada pentas apa semua, aku suka sangat2 dengan 'pelamin' ni..simple but nice   tuan punya badan dah suka nak cakap apa lagi kan..


ini pulak pelamin di rumah aku tanggal 20 Februari 2010..bertemakan gold+yellow..aku paling suka pelamin ni..sedara mara sepupu sepapat pun suka hinggakan ada antara mereka yang bagitahu pelamin ni ala2 macam dekat hotel je gahnya tu..huhu bangga terawang2an sekejap aku kala tu..ye la tak sia2 aku dok surf merata tempat nak cari design sebegini dan kena extra rm200 pulak semata2 nak guna panel ni..aku tahu sekarang ni dah ramai sgt yang guna pelamin panel camni, erm tak kisahlah..janji aku suka..cuma 1 je la,sebenarnya yang bunga tengah tu aku nak yang ala2 bunga hidup sekuntum sekuntum sekuntum sekuntum gitu..


dan ini pulak merupakan pelamin indah di atas pentas terbuka di majlis bertandang pada 10 April 2010 yang lepas..pelamin ni bertemakan turqouise+putih..erm lebih kurang samakan dengan pelamin kat rumah aku? ye memang sama sebabnya mak andam ni tak ada design lain je aku tengok..dia bagi cuma 3,4 gambar contoh pelamin..dalam 3,4 yang ada hanya design camni je la yang menarik perhatian..mulanya aku tak terperasan cam sama dengan kat rumah aku..sekali masa ayah dan abang ipar ku ke Program Sakinah di rumah pihak lelaki malam sebelum majlis bertandang, diorang bagitahu sama..erm sama pun sama la..janji hati dah suka

so..camne dengan pelamin impian korang semua?


kisahadique : kita kahwen sekali je kecuali aku 2 kali..huhu sebabnya gap rumah aku dengan rumah en.rizal lebih kurang sebulan lebih so aku rasa kahwen dua kali la jgn salah paham plak...dan buat korang kat luar sana, buatlah pilihan pelamin impian yang terbaik ..jangan dah lepas kenduri baru nak menyesal...

date Sunday, April 18, 2010

2 kisahadique.. to “Pelamin Indah”

  1. akmal hacks
    April 18, 2010 at 8:40 AM

    teringin la pulak nak kawin cepat nihh..hahah

    Reply
  1. AdIQuE
    April 18, 2010 at 8:47 AM

    hehe kahwen jgn tak kahwen..tapi sebelum tu pastikan dah cukup dah lengkap segala2nya...fizikal dan mental =)
    selamat cepat berkahwen ye

Leave a Reply: