bersama sepanduk pasukan rumah aku..Dinamik

dan lagi..eh..manisnya pemegang sepanduk ni =)

ini sebenarnya kisah lama...kisah sukan sekolah yang dah basi..dari sehari ke sehari aku nak dok upload nak berkongsi cerita pasal sukan sekolah ni, tapi sering kali tertangguh..ye la sukan sekolah ni berlangsung beberapa hari sebelum kenduri aku, tu yang manjang tak sempat je..hehe jangan marah ye kalau cerita ni dah basi dah patut muntah2 kalau tengok..hehe

bersama sebahagian guru rumah pasukan dinamik..

erm rumah Dinamik ni juara keseluruhan..aku tatau la sebelum2 ni dia juara keseluruhan jugak atau tidak..tapi tgk2 terer gak bebudak dia...yang pasti, aku tak kenal langsung pun wira dan wirawati pasukan ni..ye la kebanyakan mereka dari sesi pagi, aku ni plak sesi petang..so tak berapa kenal la..erm tak kisah la kenal ke tidak janji diorang dah jadi JUARA..! pape pun, tahniah walaupun cerita dah basi...!

JUARA!!

date Friday, April 30, 2010

0 kisahadique.. to “Hari Sukan..kisah lama??”

Leave a Reply: