part 3 disambung...

usai bergelek berzapin, kami pengantin manis dijemput menjamu selera di dewan rakyat makan..perut dah berkeroncong minta diisi makanya peluang yang ada aku tak akan lepaskan..tapi dalam hati aku dok terfikir je tau..kalau aku makan banyak2 malu tak ek..kalau aku nak tambah nasi nanti photog marah tak ek..haha inilah akibatnya kalau tak makan dulu sebelum nak bersanding..


suka tak dengan decoration dewan makan ni? ala cakaplah suka...hehe aku suka sangat2 tau..nampak betul2 menarik, gah dan cantik..ishh ni la impian aku makan dekat tempat tertutup dalam dewan dan dilayan bagai permaisuri..dan yang buat kami tak tahan ialah udang panjat nenas betul2 depan mata kitorang..uisshhh makcik timah ni cam tahu2 je kami berdua ni hantu udang...opss hantu udang?? semua ok makanan pun ok lauk pauk pun ok acar mak mertua buat pun ok..tapi ada satu je tak ok la..huhu en.rizal kalau baca ni jangan marah eh...erm yang tak baper ok adalah air keladinya..uwaa memang tak layan langsung tatkala makan nasi minyak bersama lauk pauk yang sedap disertakan air keladi...ada setuju?


cupcakes impian en.rizal..dia yang pilih deco sendiri, dia yang pilih warna tema sendiri, dia yang beli sendiri, dia yang jumpa tokei cupcakes ni sendiri, dia yang bayar sendiri, bak kata segala2nya dilakukan sendiri oleh en.rizal..dan kesudahanya dia sendiri yang berpuas hati..pape pun terima kasih banyak2 kat kak alice dengan cupcakes 60+1 ketul yang comel ni..betul2 mengikut tema dan membuatkan sedara mara aku sepupu sepapat dah tak sabar nak mengap cupcakes ni..


musim mengawan kahwen sekarang ni kan ramai yang layan cupcakes je untuk wedding cutting cake ceremony, termasuklah aku..tak main la nak dok potong2 kek 7,8 tingkat tu..bukan kek betul pun yang lelain, dummy je kan   maaf2 terlajur menaip, jari tak ada otak..erm pada aku macam leceh je kek2 tu sekarang ni..kalau guna cupcakes senang je..main suap2 masuk mulut sendiri pastu dah setel leh bagi dekat sedara mara sorang satu..kan setel..kalau kek tu nak kena potong2 la nak kena piring la sudu la apa la ini la kan leceh dan tak berapa praktikal sangat kan..tapi....................cupcakes juga mudah diCURI!! malas nak cerita buat sakit hati....disebabkan cupcakes mudah dicuri maka kami menempah lagi cupcakes dari kak alice..wahh macam dah jadi regular customer kak alice je...hehe leh dapat diskaun la pasni ek?


kemudian kek diberikan dari meja ke meja..harap2 mereka semua suka dan teruja dengan cupcake tu..cantik, menarik dan tertarik tau..kalau ada sesapa nak order bagitau la..nanti leh tolong riki2kan kak alice tu erm kalau ada anda2 di luar sana yang berminat, leh la ke belog kak alice ni..cupcakes ni fresh homely make,100% halal serta baek punya service! here cuppacakeblicious..korang pasti tak menyesal..bukan rupa cupcakes saja cantik, tapi isi dalam pun cantik dan sedap...



usai makan sedap kami semua diarah keluar dewan dan bergambar berposing sakan...dan untuk pengetahuan semua, belah pengantin manis ni, cuma dapat amik gambar dengan mak dan ayah je..dengan kakakku, dengan sedara mara yang lain tak ada pun..yang ada pun ni yg kat atas ni...gambar beramai2..erm tak kisahlah..janji ada juga gambar sedara mara mereka ini yang banyak membantu kami selama ni..mak pun ada cakap...yang hadir ke majlis bertandang ni kebanyakan mereka2 yang bekerja keras sewaktu maljis di rumah aku bulan Februari aritu..makanya mereka ni orang kuat tahap gaban, tanpa mereka semua tak tahu la macamana kan..terima kasih banyak  

sambung lagi di bahagian terakhir..part 4

date Friday, April 16, 2010

0 kisahadique.. to “Majlis Bertandang @ Felda Bukit Tongkat Part 3”

Leave a Reply: