semenjak dua menjak ni, ni la website / forum yang aku tak jemu menjengah..kalau sebelum ni aku pembaca tegar forum cari, tapi kali ni aku dah berpaling tadah..erm berpaling tadah demi kebaikan aku sendiri..dan aku dapat banyak info dari forum yang baru ni..jengah2lah kalau korang berminat, dr.hamidarshad..tak semestinya korang nak hamil, dah hamil atau apa2 saja baru boleh masuk forum ni..setakat nak menambah ilmu apa salahnyakan...aku sendiri baru sebulan lebih join forum ni..TERlalu banyak info yang berguna, dari aku zero sampai aku dah tahu sedikit..bayangkan benda yang org perempuan sepatutnya tahu, aku sendiri tak tahu..tapi lepas join forum ni, aku dah jadi tahu...eh paham ke apa aku type ni?


so, sesapa yang merancang untuk hamil, yang rasa diri dia macam dah hamil, yang dah pasti upt dia +ve, yang dah hamil beberapa bulan, yang dah ramai anak atau mereka2 yang tak berkaitan dengan hamil, nak join forum ni apa salahnya..banyak info yang kita tatau sebelum ni semuanya ada..korang pasti tak menyesal..so apa tunggu lagi..jadi member ok!

kisahadique : insya Allah menjelang 10 Mei aku akan umumkan berita gembira...doakan yang terbaek untuk aku ye..amin

date Wednesday, April 28, 2010

0 kisahadique.. to “Menuntut Ilmu”

Leave a Reply: